Ashe.jpg

Ashe.jpg
Rozmiar 94 KB
Ashe, Lodowa Łuczniczka
Historia:
Jednym z odwiecznych faworytów League of Legends jest freljordańska piękność zwana Ashe. To bezpośrednia potomkini Avorosy - jednej z trzech legendarnych sióstr, z których każda twierdziła, że ma władzę nad plemionami porozrzucanymi po lodowej tundrze północnego Valoran. Ashe odziedziczyła po przodkach wyjątkowy talent w strzelaniu z łuku, czym zasłużyła sobie na tytuł Lodowej Łuczniczki - ten sam, którym cieszyła się Avarosa. Ashe jest księżniczką wśród ludzi, lecz woli, żeby przejezdni zwracali się do niej tytułem plemiennym, a nie królewskim. W Freljord znajdują się jednak osoby, które wolą ją nazywać 'martwą' Lodową Łuczniczką; pozostałe dwa plemiona, których przodkami są kolejne dwie siostry, są zaprzysiężonymi oraz odwiecznymi wrogami Ashe i jej ludu. Ashe przeżyła już niejeden zamach na swoje życie i dlatego też zawsze ma uszy i oczy szeroko otwarte niezależnie od tego, gdzie się akurat znajduje.

Przyszła do Institute of War, żeby służyć przywoływaczom. Szukała poparcia, gdyż chciała, by pokój ponownie zagościł na jej ziemiach - nękanych nieustannymi walkami od czasów Avarosy i jej dwóch sióstr. Niezliczone wygrane na jej koncie sprawiły, że zyskała w League wpływy, które zaczęła wykorzystywać. Jeśli wierzyć plotkom, Ashe wraz z zaprzyjaźnionym bohaterem Tryndamerem współpracuje poza Fields of Justice. Lodowa Łuczniczka zaprzecza tym pogłoskom, lecz wszystkie oczy zwrócone są na jej osobę, a sukces - jaki odniesie w League - pomoże jej zaprowadzić pokój wśród ludu.

'Warto się rozproszyć. Ashe potrafi nabić pięć pieczeni za jednym naciągnięciem łuku.'
-Tryndamere
Statystyki:
Obrażenia 46.3 (+2.85 / na poziom)
Zdrowie 395 (+79 / na poziom)
Mana 173 (+35 / na poziom)
Prędkość ruchu 325
Pancerz 11.5 (+3.4 / na poziom)
Blokowanie zaklęć 30 (+0 / na poziom)
Regeneracja zdrowia 4.5 (+0.55 / na poziom)
Regeneracja many 6.3 (+0.4 / na poziom)
Wskazówki:
Użyj Zaczarowanej Kryształowej Strzały w kierunku, w którym biegnie przeciwnik, aby łatwiej nią trafić.
Po wystrzeleniu Zaczarowanej Kryształowej Strzały możesz użyć zaklęcia teleportacji, aby zaatakować ogłuszone, odległe cele.
Sokole Oko ujawnia jednostki w zaroślach. Jeżeli walka drużynowa odbywa się w dżungli, może to zapewnić znaczącą przewagę.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adwokat.keep.pl