Fiddlesticks.jpg

Fiddlesticks.jpg
Rozmiar 101 KB
Fiddlesticks, Zwiastun Zagłady
Historia:
Przez prawie dwadzieścia lat, Fiddlesticks stał samotnie we wschodniej komnacie przywoływania w Institute of War. Stęchłą ciemność jego pokrytego kurzem domu rozjaśnia jedynie szmaragdowe światło płynące z jego nieziemskiego spojrzenia. To właśnie tutaj Zwiastun Zagłady czuwa w milczeniu. Wśród przywoływaczy służy on jako przestroga przed nieokiełznaną mocą. Wieki temu istniał potężny mag run z Zaun - Istvaan. Pod koniec piątej Wojny Run został jednym z pierwszych przywoływaczy League. Przywiązany do starych zasad rządzących magią, Istvaan coraz częściej nie przestrzegał reguł obowiązujących w League. W ostatniej walce, podjął się działania, które przerosło jego samego. Zaszył się we wschodniej komnacie przywołań i zaczął odprawiać zakazany rytuał - przywoływanie międzywymiarowe.

To, co wydarzyło się w komnacie, pozostaje nierozwikłaną zagadką. Tego dnia, żaden bohater nie stawił się na Summoner's Rift, by reprezentować Zauna. A na wielokrotne pukania do drzwi komnaty odpowiadała tylko głucha cisza. Pierwszy uczeń, który wszedł do środka, został momentalnie ścięty nieziemska kosą. Niewielu, którym udało się stamtąd powrócić, postradało ze strachu zmysły i już jako wraki ludzi bredziło w kółko o krukach i śmierci. Ze strachu przed złem, którego nawet sam Istvann nie był w stanie opanować, League postanowiła zaspawać drzwi prowadzące do komnaty. Wszystko w nadziei, ze powstrzymają one to, czego sami nie byli w stanie pokonać. Mijały lata, a drewniana postać stojąca nieruchomo po środku zabijała tylko głupców, którzy odważyli się do niej zbliżyć. Nie widząc sposobu na odzyskanie komnaty, Rada postanowiła wykorzystać Fiddlesticksa jako kata. Podczas, gdy na Fields of Justice ożywa i stosuje się do reguł przywoływania, nie wiadomo na co czeka w swojej komnacie. Jego nieruchoma twarz nie wyraża żadnych emocji, a kosa spokojnie czeka na to, by zgładzić każdego, który przed nim stanie.

Ci, którzy twierdzą, że 'bać się należy jedynie strachu', nie poczuli nigdy gniewu kruków.
Statystyki:
Obrażenia 45.95 (+2.625 / na poziom)
Zdrowie 390 (+80 / na poziom)
Mana 251 (+59 / na poziom)
Prędkość ruchu 335
Pancerz 11 (+3.5 / na poziom)
Blokowanie zaklęć 30 (+0 / na poziom)
Regeneracja zdrowia 4.6 (+0.6 / na poziom)
Regeneracja many 6.9 (+0.65 / na poziom)
Wskazówki:
Używaj Mrocznego Wichru do zabijania wielu stworów i Czerpania do maksymalnego uleczenia się.
Użyj Postrachu przed wykorzystaniem Chmary Kruków lub Czerpania, aby zagwarantować maksymalną liczbę obrażeń.
Fiddlesticks jest podatny na ataki, jeżeli kupujesz wyłącznie przedmioty z mocą umiejętności. Postaraj się zachować równowagę pomiędzy atakiem i obroną za pomocą run, specjalizacji oraz przedmiotów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adwokat.keep.pl
  •