Jan Karwowski - Podstawy marketingu.doc
![]() | Jan Karwowski - Podstawy marketingu.doc Rozmiar 6,0 MB |
Prezentowany podręcznik, w zamierzeniu autorów, powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym „Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów.
Podobne
- Index
- Arnold Ehrenfeld - E 621- Glutaminian sodu - Co nalezy wiedziec.doc
- LECZENIE ZAAWANSOWANYCH PRZYPADKOW RAKA TERAPIĄ„ DIETETYCZNĄ.doc
- Tarczyński Dariusz - Zrozumieć człowieka z wyglądu [fragment].doc
- Nauczanie Jana Pawła II - Sługi Miłosierdzia.doc
- Wartości i ich językowe środki wyrazu (reklama).doc
- Tolalizm współczesny i jego podłoże-[A5].doc
- F. William Engdahl - Bill Gates.doc
- ŚWIĘTA SIOSTRA FAUSTYNA KOWALSKA.doc
- TERAPIA ZABURZEŃ W SPEKTRUM AUTYZMU.doc
- Rozwój psychiczny dziecka 1 - 6 lat.doc
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- jakub791.xlx.pl