Wartości i ich językowe środki wyrazu (reklama).doc
![]() | Wartości i ich językowe środki wyrazu (reklama).doc Rozmiar 100 KB |
Jolanta Golonka, Wartości w społeczeństwach polskim i niemieckim i ich językowe środki wyrazu na przykładzie tekstów reklamowych, „Biuletyn Polskiego Towarzystwa Językoznawczego”, zeszyt LIX, Kraków 2003, s. 176-188.
Podobne
- Index
- Arnold Ehrenfeld - E 621- Glutaminian sodu - Co nalezy wiedziec.doc
- LECZENIE ZAAWANSOWANYCH PRZYPADKOW RAKA TERAPIĄ„ DIETETYCZNĄ.doc
- Tarczyński Dariusz - Zrozumieć człowieka z wyglądu [fragment].doc
- Nauczanie Jana Pawła II - Sługi Miłosierdzia.doc
- Tolalizm współczesny i jego podłoże-[A5].doc
- F. William Engdahl - Bill Gates.doc
- ŚWIĘTA SIOSTRA FAUSTYNA KOWALSKA.doc
- Jan Karwowski - Podstawy marketingu.doc
- TERAPIA ZABURZEŃ W SPEKTRUM AUTYZMU.doc
- Rozwój psychiczny dziecka 1 - 6 lat.doc
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- kbotik.keep.pl